Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Όταν τραγουδάω

Με κλειστά τα μάτια πάντα τραγουδάω
γιατί στην καρδιά μου ο Ζέφυρος φυσά.
έλα σκόρπισέ με Ζέφυρε σαν στάχτη
σ' ολονών τα βάθη τα επτασφράγιστα.

Αχ ζωή μάγισσα
να σε μάθω άργησα

Κάθισε κοντά μου Θάμυρι να πούμε
τη χαρά του κόσμου, το παράπονο.
κάθε μέρα χάνω, χάνω το όνειρό μου
και το ξαναβρίσκω όταν τραγουδώ.

Αχ ζωή μάγισσα
να σε μάθω άργησα

Τα τραγούδια παίρνουν κάτι απ' την ψυχή μας
και το μεταφέρουν στο στερέωμα
όπου αναβοσβήνει σαν θλιμμένο πάλσαρ
και το δρόμο δείχνει, για τους ναυαγούς.

Αχ ζωή μάγισσα
να σε μάθω άργησα




3 σχόλια:

  1. Έγινες αιτία να ψάξω ποιός ήταν ο Θάμυρις..

    άλλο να βλέπεις τους στίχους γραπτούς κι άλλο να ακούς το τραγούδι μόνο..

    πολύ όμορφο :)

    καλή εβδομάδα φίλε μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα ανιχνευτη λεξεων, και ψυχων Ευρύνοε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην ελληνική μυθολογία ο Θάμυρις ή Θαμύρας ήταν θρυλικός ποιητής, τραγουδιστής και μουσικός, στον οποίο οι αρχαίοι Έλληνες απέδιναν πολλά ποιήματα και ωδές, καθώς και νεωτερισμούς στη Μουσική. (από την Βικιπαίδεια)

    ...επειδή ο ανιχνευτής λέξεων με ώθησε κι εμένα προς ανίχνευση
    Καλό σου ξημέρωμα Παλαλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή